Je winkelwagen bevat geen artikelen.

Klantenservice


Heb je een vraag of wil je graag advies van onze lingeriespecialisten? Neem dan contact met ons op!


 BELLEN

 MAILEN

073-8512017        Stel je vraag per mail
Maandag t/m vrijdag 8:00 tot 22:00   info@annadiva.nl
Zaterdag 9:00 tot 18:00  
Zondag 9:00 tot 12:00  

PASSEN EN METEN

Het is natuurlijk belangrijk dat je weet welke maten je hebt. Twijfel je over je cupmaat, bekijk dan eens ons cupmaat advies. Mocht je een artikel besteld hebben en is de pasvorm toch niet helemaal goed, dan kun je het artikel uiteraard ruilen of terugsturen.

Cupmaten zoals DD, FF en GG zijn maten die vooral door Engelse merken gebruikt worden. De stof van merken met deze maten is vaak minder rekbaar, wat de pasvorm en ondersteuning ten goede komt. Hierdoor is het wel belangrijker voor het draagcomfort om echt de goede maat te kiezen. Deze extra maten bieden hier een oplossing voor.


Valt je maat bijvoorbeeld tussen D en E in, dan is een tussenmaat als DD een goede oplossing voor je. Deze heeft een even grote beugel als een BH met cup D, maar meer stof in de cup, waardoor deze iets dieper is. Twijfel je over welke maat je moet bestellen, dan kan je altijd contact met ons opnemen.


Ja dat kan! Wil je een pasafspraak maken, dan ben je van harte welkom in één van onze winkels. Maak online een pasafspraak in Nijmegen of Den Bosch, wij zorgen ervoor dat de artikelen die je wilt passen voor je klaar hangen.

BESTELLING EN BEZORGING

Ja, alle prijzen die op onze site vermeld staan zijn inclusief BTW. Op de factuur die per e-mail ontvangt, staat de BTW los vermeld.
Bestellen doe je in zes simpele stappen.

Stap 1: lekker shoppen op de site, vul je winkelwagen

Heb je op Annadiva een product gevonden dat je wilt bestellen, leg dit product dan in de winkelwagen. Koop je een BH dan kun hier meteen een bijpassende slip bij vinden. Deze moet je dan apart in de winkelwagen leggen. Als je één of meerdere producten in de winkelwagen hebt gelegd, kun je verder shoppen of afrekenen door naar de kassa te gaan.


Tussentijds kan je altijd bekijken welke producten al in je winkelwagen liggen. Bovenaan de site vind je daarvoor een knop met daarop een boodschappentas afgebeeld. In het overzicht met producten in je winkelwagentje, kan je producten ook weer verwijderen.


Stap 2: ga naar de kassa

Wil je je bestelling definitief plaatsen en afrekenen, ga dan naar de kassa. Dat kan door rechts bovenin de site op ‘Ga naar kassa’ te klikken of vanuit je winkelwagenoverzicht door te klikken naar de kassa. De vermelde prijzen op de site zijn inclusief BTW.


Stap 3: kies je afrekenmethode

Als je doorgeklikt hebt via ‘kassa’, zie je een overzicht waarbij je eerst gevraagd wordt naar je gewenste afrekenmethode. Je hebt een drietal opties:


1. Je maakt een account aan bij Annadiva. Door een account aan te maken, kun je de volgende keer nog sneller en makkelijker bij Annadiva bestellen.
2. Je hebt al een account bij Annadiva en je logt in op dat account.
3. Je rekent als gast af en hoeft geen account bij Annadiva aan te maken.

Stap 4: geef je factuur- en verzendgegevens op

Vul in deze stap je factuurgegevens in. Als je al een account hebt, zijn de benodigde gegevens al voor zo ver mogelijk ingevuld. Wil je je artikelen op een ander adres dan het factuuradres bezorgd krijgen, vul dan het bezorgadres apart in.


Stap 5: selecteer de betaalmethode die jouw voorkeur geniet

Annadiva biedt je de volgende methoden om te betalen:


* Ideal
* Creditcard (Mastercard of Visa)
* Paypal
* Achteraf betalen met Afterpay

Stap 6: bevestiging van je order

Om je bestelling definitief te maken bevestig je je order. Bij de orderbevestiging zie je nogmaals precies om welke producten en welk totaalbedrag het gaat. Klik op de knop ‘plaats je bestelling’ en je bent klaar. Vervolgens ontvang je van ons nog een bevestiging van je bestelling via mail.

Voor verzending werkt Annadiva samen met haar partner PostNL. Bezorging vindt plaats aan de deur (dus niet via de brievenbus). Je ontvangt een pakketje waardoor je producten van topkwaliteit blijven. 

Annadiva verzendt standaard naar alle bestemmingen binnen Nederland, België en Duitsland. Verzending naar overige landen in de EU kan aangevraagd worden. Hier zijn mogelijk extra kosten aan verbonden. Annadiva vezendt geen pakketten naar landen buiten de EU.

Je kunt zelf het bezorgadres bepalen. Ben je overdag niet thuis, dan kan je er voor kiezen het pakketje op het werk te laten afleveren. Het pakketje wordt onder de naam van Annadiva verstuurd.

Standaard verzendkosten bedragen bij Annadiva slechts €3,95. Bestellingen boven de €50,- verzenden wij gratis. Bestel je vanuit België dan betaal je altijd € 5,95. Verzendkosten naar andere landen zijn op aanvraag.
Je kan je bestelling gratis ophalen in onze winkel in Nijmegen of op het hoofdkantoor in Den Bosch. Bekijk de adresgegevens.

Wanneer je je bestelling ontvangt, hangt af van de levertijd. De levertijd wordt bij Annadiva bij een artikel altijd bij de maatkeuze vermeld. Staat er niks dan is het artikel direct leverbaar. Bestel je op werkdagen vóór 16.00 uur, dan versturen wij jouw bestelling nog dezelfde dag. Bestel je ná 16.00 uur, dan versturen we jouw bestelling de volgende werkdag. Bestel je in het weekend, dan kan je je pakketje op dinsdag verwachten.


Als een langere levertijd staat vermeld – bijvoorbeeld van 1 week of 2–3 weken – dan duurt de verzending langer. We verzenden je volledige bestelling (dus ook de artikelen zonder levertijd) pas wanneer deze helemaal compleet is. Let hier dus goed op bij je bestelling.


Houd ook rekening met mogelijk langere levertijden en afwijkende bezorgtijden van PostNL rondom feestdagen


Het pakketje wordt bij jouw bezorgadres aangeboden. Is niemand aanwezig, dan wordt het bij de buren gebracht. Als we het pakketje door PostNL niet afgeleverd kan worden bij buren wordt er op een later tijdstip nog een keer geprobeerd. Ben je dan ook niet aanwezig, dan ontvang je een berichtje en kun je het artikel bij een dichtbijgelegen postagentschap afhalen. Vergeet bij het ophalen je legitimatie niet.

BETALEN

Annadiva geeft je een rijke keuze aan betaalmogelijkheden:


• Ideal
• Creditcard (Mastercard of Visa)
• Paypal
• Achteraf betalen met Afterpay

Via Ideal, Creditcard en Paypal betaal je vooruit. Voor ons als Annadiva biedt dat extra zekerheid. We rekenen dan ook voor deze betaalmethoden geen extra kosten. Betalen is met andere woorden gratis. Wil je iets meer zekerheid dan kun je er ook voor kiezen om achteraf te betalen met Afterpay. Hiervoor rekenen we €0,75 servicekosten.

Annadiva is lid van thuiswinkel.org dus je bestelling is bij ons in goede handen. Wil je toch iets meer zekerheid voor jezelf dan kun je er ook voor kiezen om achteraf te betalen.


AfterPay voert voor Annadiva het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een digitale acceptgiro van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. Je kunt bij Annadiva betalen met een digitale acceptgiro tot een bedrag van €500.


Ter goedkeuring van je verzoek om te betalen met acceptgiro voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt je verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kun je natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.


Je kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij je naar het consumentendeel van de AfterPay website.


Via Ideal, Creditcard en Paypal betaal je vooruit. Voor ons als Annadiva biedt dat extra zekerheid en de kosten zijn lager. We rekenen dan ook voor deze betaalmethoden geen extra kosten. Betalen is met andere woorden gratis.

RUILEN EN RETOURNEREN

Is een artikel niet helemaal naar wens? Is de maat net niet goed of wil je toch liever een andere kleur? Geen probleem! Je kunt het artikel gemakkelijk retourneren of ruilen. Er zijn enkele spelregels waar je bij ruilen of retourneren rekening mee moet houden.

Ruilen
Bij je bestelling ontvang je een retourformulier. Wil je een artikel voor een ander artikel omruilen, vul dan op het retourformulier in welke artikelen je retour zendt en welke nieuwe artikelen je wilt ontvangen. Geef daarbij ook aan om welke kleur en maat het gaat. Wil je zeker zijn dat het artikel nog op voorraad is en blijft, check dan niet alleen de site, maar stuur dan ook een mailtje naar retour@annadiva.nl. Wij halen het artikel dan alvast uit de voorraad voor je.

Wanneer je voor jouw bestelling hebt gekozen voor Afterpay of Paypal als betaalmethode, is het alleen mogelijk om te ruilen voor hetzelfde artikel in een andere maat. Wil je ruilen voor een ander artikel, plaats dan een nieuwe bestelling op de website. 

Retourneren 
Je dient artikelen onverwijld, maar in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop je het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons hebt medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. Je bent op tijd als je de artikelen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.

Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de artikelen die het gevolg is van het gebruik van de artikelen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en het werking van de artikelen vast te stellen. Met andere woorden: je mag het artikel passen, maar niet dragen. Pas een broekje over je eigen broekje heen. Artikelen die gebruikssporen vertonen zijn voor ons onverkoopbaar en kunnen we hierdoor niet retour accepteren. Deze waardevermindering kan oplopen tot 100% van het aankoopbedrag.   

Voor verzending controleren wij artikelen op kwaliteit. Indien je een artikel in enige vorm beschadigt, vies maakt of op wat voor manier ook onverkoopbaar maakt, kunnen we de daardoor onstane waardevermindering verrekenen met het terug te storen bedrag. Het beschadigde of artikel met gebruikssporen etc. wordt naar je teruggestuurd na betaling van €3.95 verzendkosten. 

Het artikel retourneer je (indien redelijkerwijs mogelijk) in de oorspronkelijke verpakking. Verpak je retour met zorg om schade bij de verzending te voorkomen. Wanneer er artikelen beschadigd zijn geraakt bij het terugsturen kunnen wij ook geen geld teruggeven of ruilen omdat het product onverkoopbaar is. Tip: verstuur voorgevormde BH's in een doos en niet in een enveloppe. De kans op beschadiging tijdens transport is groter als je het in een enveloppe verstuurt.

De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor jouw rekening. Het retourneren van je bestelling doe je met UPS. Je neemt je pakketje mee naar een UPS Acces Point en vermeldt dat je een retourpakket hebt voor Annadiva (je hebt geen retouretiket nodig). Het retourneren van een pakket kost slechts €2,95, af te rekenen op UPS Access point. De retourtermijn betreft 14 dagen, vanaf de dag van ontvangst. Op de website van UPS (www.ups.com/dropoff) zoek je gemakkelijk een UPS Access Point bij jou in de buurt. Als je kiest om te retourneren via UPS moet je rekening houden dat het 2-5 werkdagen kan duren.

Als je retourzending kwijtraakt is dit voor eigen risico. Tot het moment dat het product bij ons is gearriveerd is het jouw verantwoordelijkheid.

Als je je retour onvoldoende of ongefrankeerd aan ons terugstuurt, houden we de door PostNL in rekening gebrachte kosten en boete in op het bedrag dat aan je gerestitueerd wordt. PostNL rekent een boete van 14 euro bovenop de portokosten.

Let op
Panty's kunnen uitsluitend in een ongeopende en onbeschadigde verpakking worden geretourneerd. Beschadigde of gedragen panty's zijn onverkoopbaar. Indien je een beschadigde of gedragen panty naar ons retourneert zullen wij de geleden schade in rekening brengen.

Voor voedingsBH's hebben wij een verruimd retourbeleid (zie hieronder).

Herroepingsrecht

Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen.
De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop jij of een door jou aangewezen derde, die niet de vervoerder is, de (laatste) zending of het (laatste) goed fysiek in bezit krijgt.
Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet je ons Annadiva, gevestigd te Australiëlaan 8, 5232 BB, 's-Hertogenbosch, via een ondubbelzinnige verklaring per e-mail naar retour@annadiva.nl op de hoogte stellen van je beslissing de overeenkomst te herroepen. Je kan hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht.

Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om je mededeling betreffende je uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.


Gevolgen van de herroeping 
Als je de overeenkomst herroept, ontvang je alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van je keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van je beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht.

Bij Annadiva weten we dat het fijn is om je voedingsBH’s al vóór je bevalling in huis te hebben. We weten echter ook dat het voor de bevalling lastig is om de goede maat uit te kiezen. Je weet immers niet hoeveel je borsten nog gaan zwellen wanneer de stuwing begint.


Daarom geven we je de mogelijkheid om je voedingsBH’s ruim op tijd aan te schaffen en pas ná je bevalling terug te sturen, mocht de maat toch niet correct blijken te zijn. Wanneer je een voedingsBH bestelt bij Annadiva mag je deze binnen twee maanden na ontvangst van je bestelling ruilen of retourneren, tot maximaal twee weken na de geboorte van je kindje. Mocht je van deze mogelijkheid gebruik willen maken, dan willen we je wel vragen om (een kopie van) het geboortekaartje mee te sturen.


Uiteraard krijg je je geld terug als je een artikel ruilt of terugstuurt. Als je een artikel retourneert, betaal je zelf alleen de kosten voor terugzending. Retourneer je de gehele bestelling, dan ontvang je van Annadiva ook de eventueel betaalde verzendkosten voor de heenzending à €3,95 terug.

Het kan zijn dat je moet bijbetalen als je een artikel ruilt. Zodra de om te ruilen artikelen en je bijbetaling binnen zijn, verzenden we binnen 48 uur je aanvullende producten. Moet je bijbetalen dan sturen we je een mail met daarin een link naar de betaalpagina om het geld direct naar ons over te maken.

Annadiva verwerkt periodiek de retourbetalingen. We maken je geld zo snel mogelijk over en uiterlijk binnen 14 dagen nadat je ons ervan op de hoogte hebt gesteld dat je de artikelen wilt retourneren. Wij wachten altijd met terugbetaling tot wij de goederen hebben ontvangen.

Het kan natuurlijk altijd een keer gebeuren dat het je niet lukt om het product binnen 14 dagen terug te sturen. Hier hebben we uiteraard begrip voor. Neem even contact met ons op en dan zullen we samen een oplossing zoeken. We behouden ons het recht voor om retourzendingen die, zonder voorgaand bericht, buiten de retourstermijn bij ons binnen komen te weigeren.


KLACHTEN EN COMPLIMENTEN

Voor verzending controleren wij artikelen grondig op kwaliteit. Mochten we desondanks iets gemist hebben of is het product beschadigd tijdens de verzending, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Indien je niets laat weten en ook geen melding maakt bij de retourzending, dan ligt de verantwoordelijkheid bij jou. We kunnen dan namelijk niet meer controleren wanneer de beschadiging heeft plaatsgevonden.


Wij vinden het erg belangrijk om producten van een hoge kwaliteit te leveren. Daarom selecteren wij onze fabrikanten erop dat zij kwalitatief goede producten leveren. Desondanks kan het toch voorkomen dat een artikel minder lang mee gaat dan je ervan verwacht.


Bij intensief gebruik mag je er redelijkerwijs vanuit gaan dat de artikelen minstens drie maanden mee gaan. Gaat er binnen drie maanden toch iets aan kapot, neem dan contact met ons op. We zullen dan (meestal in samenspraak met de fabrikant) nagaan of het defect een productiefout betreft of dat het is ontstaan doordat je het product niet juist behandeld hebt. Is de uitkomst van dit onderzoek dat het een productiefout betreft, dan zullen wij het product (afhankelijk van de aard van het defect) voor je repareren of vervangen.


Om je klacht zo snel mogelijk in behandeling te kunnen nemen, vragen we je om de volgende informatie bij te voegen:


- Het ordernummer van je bestelling
- De naam en het artikelnummer van het product waar de klacht over gaat
- Een duidelijke omschrijving van je klacht / het defect
- Een of meerdere foto's waarop het defect duidelijk te zien is


Houd er rekening mee dat het artikel bij een klacht meestal opgestuurd moet worden naar de fabrikant zodat deze het artikel kan onderzoeken. Hierdoor kan het een aantal weken duren voordat we je meer kunnen vertellen over de afhandeling van je klacht.


Uiteraard doen wij ons uiterste best om je snel en goed van dienst te zijn. Heb je toch een klacht, dan vragen wij je contact op te nemen met onze klantenservice. Je kan zowel een klacht over een product als over de dienstverlening indienen. Je ontvangt binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie op je klacht.


Een klachtenbrief kun je sturen naar:

Annadiva
Australiëlaan 8
5232 BB 's-Hertogenbosch

Omdat wij lid zijn van Thuiswinkel.org heb je ook toegang tot de geschillencommissie Thuiswinkel. Ook kun je de klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Nog liever dan klachten ontvangen we natuurlijk graag je positieve ervaringen. Je mag die per mail sturen (info@annadiva.nl), maar we stellen ook je (product)beoordelingen op de site op prijs. Kijk bij het artikel dat je hebt gekocht en laat ons en andere bezoekers van Annadiva weten wat je van het product vond of laat een review achter bij Kiyoh.

GEBRUIK VAN LINGERIE EN BADMODE

Om lingerie en badkleding mooi te houden kun je deze het beste met de hand wassen met lauw water en een fijnwasmiddel. Zorg ervoor dat het fijnwasmiddel goed is opgelost voordat je begint te wassen. Lingerie met mooie kleurtjes kun je beter niet laten weken om kleuren niet verloren te laten gaan.

Wij raden het af om je lingerie en badkleding in de wasmachine te wassen. Gebruik je toch liever de wasmachine, stop de producten dan in een lingeriezakje en was het op 30 graden.

Let op: controleer altijd de labels van producten voor de wasinstructies. Staat op het label aangegeven dat je het product met de hand moet wassen en stop je het toch in de wasmachine, dan vervalt je garantie.

Laat je lingerie en badmode bij voorkeur liggend drogen om de pasvorm maximaal te behouden. Drogen in de droogtrommel zal zeker tot onnodige slijtage leiden. Om kleurverlies te voorkomen, kun je het beste je mooie spullen buiten de zon laten drogen. Zeker in vakantietijd is het aan te raden om even op te letten dat je je badkleding buiten de zon laat drogen voor maximaal kleurbehoud.
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Als je zorgvuldig omgaat met je lingerie en badmode, kun je er lang plezier van hebben. Bij intensief gebruik mag je er redelijkerwijs vanuit gaan dat de artikelen minstens drie maanden mee gaan.

Gaat er binnen drie maanden toch iets aan kapot, neem dan contact met ons op. We zullen dan (eventueel in samenspraak met de fabrikant) nagaan of het defect een productiefout betreft of dat het is ontstaan doordat je het product niet juist behandeld hebt. Is de uitkomst van dit onderzoek dat het een productiefout betreft, dan zullen wij het product (afhankelijk van de aard van het defect) voor je repareren of vervangen.

OVERIGE VRAGEN

Annadiva verkoopt alleen merken waarvan we zeker weten dat de producten ervan op een maatschappelijk verantwoorde wijze zijn geproduceerd. Zo heeft het merk Freya een eigen fabriek in Sri Lanka. De naaisters daar werken onder goede omstandigheden en ontvangen een goed loon.


Daarnaast bestaat een kwaliteits-BH vaak uit meer dan 40 onderdelen. Dit is van belang voor de juiste ondersteuning en een goede pasvorm. Zeker bij BH's voor grotere cupmaten is dit van essentieel belang om rugklachten te voorkomen. Ter vergelijking; een gemiddelde Hema BH bestaat uit slechts 20 onderdelen. Hierdoor worden productiekosten bespaard, maar het gaat ten koste van de kwaliteit.


Tot slot zijn de productieseries van merken die uitsluitend lingerie en badmode voor grotere cupmaten maken natuurlijk lang niet zo groot als die van bijvoorbeeld H&M of C&A. Er worden dus minder producten geproduceerd, wat ze ook weer duurder maakt.


Helaas kunnen wij niet meewerken aan BTW teruggave. De belastingdienst legt namelijk de bewijslast bij ons als verkopende partij neer. Bij controle moeten wij kunnen bewijzen dat de klant daadwerkelijk in het buitenland woont en wij terecht de BTW hebben terugbetaald. Wanneer wij dit niet kunnen, dienen wij de BTW en een boete te betalen aan de belastingdienst.
Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief van Annadiva en ontvang direct €5 korting in je mailbox! Blijf op de hoogte van de nieuwste collecties, aanbiedingen en acties.
Je bent succesvol aangemeld!