Over Annadiva

Annadiva is een lingerie- en badmodewebshop en online sinds 2012. Mariëlle van der Loo startte haar webshop met een missie: vrouwen met een grotere cup helpen aan luxe lingerie en badmode.

Het verhaal van Mariëlle

Uit eigen ervaring: “Iedere vrouw verdient het om zichzelf mooi te voelen, ongeacht je cupmaat!”

Het is haast ironisch dat juist Mariëlle van der Loo, het brein en het gezicht is achter de succesvolle badmode- en lingeriewebshop Annadiva. Daar gaan jaren aan onzekerheid en frustratie over haar ‘grote cupmaat’ aan vooraf. Haar zelfbeeld veranderde voor het eerst toen zij wél vond wat zij zocht. Vanaf dat moment durfde Mariëlle haar lichaam te omarmen en dat gunt zij iedere vrouw.

Mariëlle’s frustratie en onzekerheid groeide met iedere cupmaat: “Ik kreeg als eerste meisje uit de klas borsten. Mijn leeftijdgenootjes droegen strakke hemdjes en topjes, maar ik moest een BH aan. Een nieuwe BH of badkleding kopen was echt een crime. Ik kon mij niets ergers bedenken dan dat. Vanaf jonge leeftijd was ik onzeker over mijn lichaam.” Toch is juist haar achtergrond haar kracht. Nu voelt zij zich comfortabel in haar eigen lichaam én straalt zij in haar eigen lingerie en badmode.

Mariëlle kiest er bewust voor om zélf in haar Annadiva collectie te poseren, samen met haar collega’s. Ons motto is "Choose to shine". Die boodschap kun je alleen overbrengen als je het zelf voelt. Ik ben moeder van twee kinderen en ik heb geen ‘modellenlichaam’. Welke maat ik heb, hoeveel ik weeg; het zegt niets over hoe mooi ik ben. Hoe ik mij voel, wat ik wil dragen; dat bepaal ik zelf.”


Annadiva Brand

De meisjesdroom van Mariëlle: een eigen collectie lanceren! Je weet wat ze zeggen: If you can dream it, you can do it - and she did! In 2021 lanceerde Annadiva haar eerste badmodecollectie en volgt er snel een lingerie- en nachtmodelijn. Onder het motto ‘Voor vrouwen, door vrouwen’ worden de collecties samengesteld en ontwikkeld. Badmode en lingerie in één van de basiskleuren is vaak nog wel te vinden. Ook in de grotere cupmaten. Maar iets vinden dat past bij de laatste trends, wordt vaak al lastiger. "Wij zijn er juist voor dames met een zogenaamde ‘moeilijke’ cupmaat."

Mariëlle vertelt: "De ontwikkeling van de collecties is iedere keer weer een mooie samenwerking van alle expertises die wij in huis hebben in combinatie met de wensen van de klanten. Stap voor stap worden de verschillende modellen en pasvormen bepaald. Daarnaast nemen wij onze maatbogen onder de loep. Ik ben enorm trots op wat we tot nu toe hebben bereikt. Voor de fotografie van de collectie hebben wij ervoor gekozen om zelf voor de camera te gaan staan. Mijn collega’s én ikzelf staan namelijk model voor de Annadiva collecties.”

Annadiva private label wordt exclusief verkocht via de webshops van Annadiva in Nederland, België en Duitsland én in de drie fysieke winkels.