Klachten & complimenten

Ik heb een beschadigd product ontvangen. Wat moet ik doen?

De kwaliteit van al onze artikelen wordt regelmatig en zorgvuldig gecontroleerd. Heb jij desondanks een beschadigd product ontvangen? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Wij zorgen dan voor een snelle en passende oplossing.

Stuur een beschadigd artikel nooit terug zonder melding. Wanneer je niets laat weten, ligt de verantwoordelijkheid voor de retourzending bij jou. Daardoor is het voor ons onmogelijk om te controleren wat er gebeurd is. Bovendien vertraagd dit de verdere verwerking, waardoor wij jou onmogelijk zo snel kunnen helpen als wij zouden willen.

Ik heb een klacht over een product. Wat is jullie klachtenprocedure?

Kwaliteit staat bij Annadiva hoog in het vaandel. Daarom werken wij enkel samen met de beste partijen. Daarnaast controleren wij regelmatig de kwaliteit van al onze producten. Toch kan het gebeuren dat er tijdens de productie een fout is gemaakt, waardoor het artikel minder lang mee gaat dan jij mag verwachten. In dat geval heb jij recht op garantie.

Bij regelmatig dragen, mag je ervan uit gaan dat de artikelen minstens drie maanden te gebruiken zijn. Wel merken wij dat het aantal draagmoment binnen deze periode sterk uiteen kan lopen. Dus ook wanneer jij het artikel al langer in huis hebt, mag je altijd contact met ons opnemen als er toch iets kapot gaat.

Jouw klacht meld je bij voorkeur door een e-mail naar ons te sturen. Dit kan naar info@annadiva.nl. Voor een snellere afhandeling willen wij jou vragen om de volgende gegevens te vermelden:

  • Het ordernummer van jouw bestelling of het aankoopbewijs van de winkel
  • De naam, het artikelnummer en/of de omschrijving van het product
  • Een duidelijke omschrijving van jouw klacht
  • Een of meerdere foto’s waarop jouw klacht duidelijk te zien is
  • Meer informatie over het gebruik van het artikel. Denk aan hoe vaak je het artikel hebt gedragen en gewassen. En op welke wijze je het artikel hebt gewassen.

Wees niet bang om eerlijk te zijn. Heb je bijvoorbeeld de wasvoorschriften niet gevolgd? Dan is dit niet automatisch een reden om jouw klacht af te wijzen. Wel helpt het ons om jouw klacht eerlijk te beoordelen.

Na ontvangst van jouw melding, krijg jij binnen enkele dagen bericht van ons over de verdere behandeling hiervan. Houd er rekening mee dat het artikel vaak naar ons opgestuurd moet worden voor verdere beoordeling. Vaak onderzoeken wij vervolgens (in samenspraak met de leverancier) of jouw klacht is ontstaan door een productiefout of toch door een externe oorzaak. Wij streven ernaar om alle klachten binnen twee weken na ontvangst te beoordelen. Als het gaat om een productiefout zullen wij het artikel altijd repareren of vervangen. Indien dit niet mogelijk is, ontvang jij het aankoopbedrag terug.

Hoe dien ik een klacht in?

Kwaliteit en service staan bij Annadiva hoog in het vaandel. Heb je toch een klacht over één van onze producten? Hier lees je alles over onze klachtenprocedure.

Ben je ontevreden over onze service? Dan kun je dit op verschillende manieren aan ons melden. Je mag een e-mail sturen naar info@annadiva.nl of je kunt jouw klacht telefonisch aan ons melden via het volgende telefoonnummer: 073-8512017. Uiteraard kun je jouw klacht ook per brief sturen naar onderstaand adres:

Annadiva

Australiëlaan 8

5232 BB 's-Hertogenbosch

Binnen 14 dagen ontvang je een inhoudelijke reactie op jouw klacht.

Ben je niet tevreden over onze reactie en/of oplossing? Doordat wij lid zijn van Thuiswinkel.org kun je jouw klacht ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkelof aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Ik heb een positieve ervaring. Waar kan ik die delen?

Wat ontzettend fijn dat jij tevreden bent over onze producten en/of service. Onze medewerkers doen erg hun best om al onze klanten naar tevredenheid te helpen. En zij vinden het dan erg leuk om te vernemen dat jij dat waardeert.

Heb je een compliment over onze service? Dan mag je dit sturen naar info@annadiva.nl of persoonlijk overbrengen door te bellen naar 073-8512017.

Wil je jouw positieve ervaringen delen over een product? Dan stellen wij het op prijs als jij een beoordeling wil geven op onze website. Kijk bij het artikel dat je hebt gekocht en laat andere bezoekers weten wat jij hiervan vond door een review achter te laten.

Uiteraard vinden wij het ook fijn als jij een review achter laat bij Kiyoh en/of als jij jouw ervaringen deelt via Instagram met #annadivahq.

Ik wil graag een productreview schrijven. Waar kan ik die delen?

Wat ontzettend leuk dat je een review wil achterlaten over onze producten? Wij stellen het op prijs als jij een beoordeling wil geven op onze website. Wij accepteren alleen reviews van ‘echte’ klanten. Wij controleren of de beoordelingen van een geregistreerde klant afkomstig is en of de inhoud gepast is. Kijk bij het artikel dat je hebt gekocht en laat andere bezoekers weten wat jij hiervan vond door een review achter te laten. Onze medewerkers doen erg hun best om al onze klanten naar tevredenheid te helpen. En zij vinden het dan erg leuk om te vernemen dat jij dat waardeert of nog vragen hebt. Heb je nog vragen dan mag je dit sturen naar info@annadiva.nl of persoonlijk overbrengen door te bellen naar 073-8512017. Uiteraard vinden wij het ook fijn als jij een review achter laat bij Kiyoh en/of als jij jouw ervaringen deelt via Instagram met #annadivahq.