Klachten & Complimenten
Ik heb een beschadigd product ontvangen. Wat moet ik doen?
De kwaliteit van al onze artikelen wordt regelmatig en zorgvuldig gecontroleerd. Heb jij desondanks een beschadigd product ontvangen? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Wij zorgen voor een snelle en passende oplossing.
Stuur een beschadigd artikel nooit terug zonder melding. Wanneer je niets laat weten, ligt de verantwoordelijkheid voor de retourzending bij jou. Dit vertraagt de verdere verwerking en maakt het voor ons onmogelijk om je zo snel mogelijk te helpen.
Ik heb een klacht over een product. Wat is jullie klachtenprocedure?
Kwaliteit staat bij Annadiva hoog in het vaandel. Toch kan het gebeuren dat er tijdens de productie een fout is gemaakt, waardoor het artikel minder lang mee gaat dan verwacht. In dat geval heb jij recht op garantie.
Bij regelmatig dragen, mag je ervan uit gaan dat de artikelen minstens drie maanden bruikbaar zijn. Neem altijd contact met ons op als een artikel toch kapot gaat.
Jouw klacht meld je bij voorkeur via e-mail naar info@annadiva.nl. Vermeld de volgende gegevens:
- - Ordernummer of aankoopbewijs
- - Naam, artikelnummer en/of omschrijving van het product
- - Een duidelijke omschrijving van jouw klacht
- - Foto(’s) waarop de klacht duidelijk zichtbaar is
- - Meer informatie over gebruik (hoe vaak gedragen/gewassen)
Na ontvangst krijg je binnen enkele dagen bericht over de verdere behandeling. Soms moet het artikel naar ons teruggestuurd worden voor beoordeling (dit is op onze kosten). Bij een productiefout repareren of vervangen we het artikel, anders ontvang je het aankoopbedrag terug.
Hoe dien ik een klacht in?
Ben je ontevreden over onze service? Meld dit via e-mail naar info@annadiva.nl, telefonisch via 073-8512017, of per brief naar:
Annadiva
Australiëlaan 8
5232 BB 's-Hertogenbosch
Binnen 14 dagen ontvang je een inhoudelijke reactie.
Kan ik mijn klacht ergens anders voorleggen?
Ben je ontevreden over onze service? Als lid van Thuiswinkel.org kun je je klacht ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel of via het Europees ODR-platform.
Ik heb een positieve ervaring. Waar kan ik die delen?
Wat ontzettend fijn dat jij tevreden bent! Heb je een compliment over onze service? Stuur dit naar info@annadiva.nl of bel 073-8512017.
Wil je jouw ervaringen over een product delen? Laat een review achter op de website bij het artikel, of via Kiyoh en/of Instagram met #annadivahq.
Ik wil graag een productreview schrijven. Waar kan ik die delen?
Je kunt een beoordeling achterlaten op onze website bij het product dat je hebt gekocht. Wij accepteren alleen reviews van echte klanten. Heb je vragen? Stuur een e-mail naar info@annadiva.nl of bel 073-8512017.
Het is ook fijn als je een review achterlaat bij Kiyoh of je ervaringen deelt via Instagram met #annadivahq.
Ik wil graag een review achterlaten. Waar kan ik die delen?
Geef een beoordeling over Annadiva op onze website of via Kiyoh/Instagram (#annadivahq). Onze medewerkers doen hun best om al onze klanten tevreden te helpen en vinden het leuk om te vernemen dat jij dat waardeert.
Heb je nog vragen, stuur een e-mail naar info@annadiva.nl of bel 073-8512017. Bekijk hier onze reviewpaginaom te zien wat anderen schrijven.